27 March 2018

Bagaimana Nak Daftar Keahlian Shaklee?

Daftarkan keanggotaan anda dengan Shaklee bersama UmmiDee @ Nur Madihah Jafar dengan hanya RM35 (Semenanjung)/ (Sabah & Sarawak) dan nikmati pelbagai ganjaran menarik:


KELEBIHAN JOIN SHAKLEE

⏩️ MESRA KELUARGA 
Sebab apa mesra keluarga? Sebab semua peringkat umur sama ada kanak-kanak, orang tua, remaja, dewasa tak kira lelaki atau perempuan boleh consume Shaklee.

⏩️ MODAL YANG SANGAT RENDAH
Dengan hanya bermodalkan RM 35.00, anda dah boleh join member Shaklee. Tak perlu keluar sehingga beribu ringgit untuk modal.

⏩️ RISIKO HAMPIR KOSONG
Anda tak perlu risau sebab tak perlu keluar modal yang besar. Dengan bermodalkan RM35 ni jee dah boleh dapat pulangan 3-4-5-6 angka sebulan jika aktif menjadi pengedar.

⏩️ FINANCIAL FREEDOM
Student, suri rumah, mereka yang nak buat part time pun boleh join dan ada ramai diantara mereka yang dah dapat 4-5-6 angka sebulan.

⏩️ SISTEM ONLINE
Part ni best sebab dari sistem order sehingga bab pengeposan semua online! Just click-click jee Shaklee akan tolong poskan, ala² dropship pon ada (bagi yang tak ada modal untuk buat stok).

⏩️ RAMAI MENTOR HEBAT
Once you join this member, anda akan di "guide" oleh MENTOR HEBAT. Kat sini lah mulanya semangat dan kejayaan.

⏩️ PRODUK YANG TERBUKTI BERKESAN DAN SELAMAT
Shaklee diperbuat dari bahan semulajadi tanpa bahan kimia. Tiada bahan pewarna dan bahan sintetik. Selamat digunakan seawal umur 1 tahun dan ke atas.

⏩️ HARGA AHLI
Bila dah join member, mestilah anda dapat harga ahli. Biasanya harga ahli adalah diantara 15-20% jauh lebih murah daripada harga retail. Dan setiap kali ada PROMO tentunya awak yang tahu dahulu

Hubungi UmmiDee @ Madihah Jafar hari ini;

018.36.38.310

No comments: